čtvrtek 26. května 2016

Pro miminka

Sada pro Magdalenku mě nadchla natolik, že jsem následně ušila tři další sady - ovšem tentokrát pro chlapečky. 


Pro Jiříka - zvířátková



Autíčková také pro Jirku, byť měl manžel připomínky ke kombinaci s oranžovou... :-)


A kamarádce se zhruba 2 měsíce po nás narodil malý Vojtíšek, tak aby byli ti naši kluci sladění - dotřetice pro změnu se zeleným proužkem. Barvy jsou mnohem jasnější, já jsem na to focení levá. :-(

Vojtíškova sestřička měla narozeniny, tak ještě tuničko/šatičky pro ni...



No a posledním kouskem pro dnešek jsou rychlokraťasy, aneb jak nejlépe zalátat díry na koleni na legínách? Nohavice stříhnout na kraťasy!!!



Střihy: tunika - Farbenmix, Amelie, vel. 92/98
            body - Schnabelina, vel. 68
            kalhoty - Ottobre 1/2012, mod. 2, vel. 62/68

8 komentářů:

  1. Má manžel něco proti kombinaci modré s oranžovou, nebo oranžové na kluka obecně? U nás totiž tenhle názor zazněl (a to Filipovi oranžová fakt sluší! ;)) a dost mě překvapil, vždycky ji považuju za naprosto neutrální barvu.
    Tak jsi přece vytáhla stroje, nebo to je z dřívějška? Ať se dobře nosí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vypadalo to, ze spíš má něco proti oranžové na kluka. Ale já to taky beru jako neutrální barvu. ;)
      Je to šito už asi před měsícem a půl. Já to mám s blogem tak nějak na dlouho. :-D
      Nicméně za poslední měsíc jsem stroje měla vytáhnuté jen párkrát. Bilance: šití 4 tepláků = práce na 10 dnů po chvilkách.... :-(

      Vymazat
    2. Jo, to je tady stejné. Ale tak nějak se s tím postupně smiřuju... I když teda hlavou se mi honí tolik projektů, že si na ně někdy budu muset vzít dovolenou ;)

      Vymazat
    3. No náš Mikeš ornažovou miluje. A to, chudák, nic oranžového na sebe nemá. Krásné sety. A to vlnkové lemování na tunice se mi pořád nedaří tak pěkně vlnkovatět. Ty moje vlnky jsou takové chabé. Čím to asi? Málo natahuju látku možná?

      Vymazat
    4. Možná i látkou... některé oboulíce se mi taky nedařilo moc pěkně "navlnkovat". Já tahám látku jen směrem k sobě, jakože zdržuju samotné podávání stroje. Délku stehu i diferenciál mám na minimu, vyvléknu pravou nit a vytáhnu ze stroje jazýček (nebo jak se to jmenuje). A chce to tahat teda trochu stejnoměrně. Jinak nevím. ;)

      Vymazat
    5. Díky. Já jsem snad ještě nikdy nic z oboulíce nešila :) A asi bude problém s tím stejnoměrným natahováním u mě.

      Vymazat
  2. To jsou tak přenáádherné výtvory! jste moc šikovná.

    OdpovědětVymazat