pondělí 5. května 2014

Velikonoční?

Pro někoho jsou letošní Velikonoce již odsunuté hluboko v minulosti, pro jiné ještě velikonoční období trvá. Ale snad nikoho nepohorší pár foteček naší letošní velikonoční výzdoby. Vyráběno technikou falešného patchworku - více na těchto super stránkách.
Pro případné zvědavce můžu objastnit i příčinu mé docela dlouhé odmlky. Zákeřné bacily napadly nejen všechny členy rodiny (některé i vícekrát po sobě), ale také naše počítače. Manželův počítač virozu dokonce nerozchodil. No a děti jsou, zase nebo stále, pro změnu nemocné i teď... Toliko zpravodajství z naší rodinky a teď už konečně ta výzdoba.

Větší vajíčka - v záchvatu píchacího šílenství vyráběny již někdy v lednu. :-)

Poté jsem se vrhla na větší sousto - věneček na dveře. Barevně vypadá naživo přeci jen líp, nějak se mi ho nedařilo dobře vyfotit. Ale visí pěkně. :-)

začištění zadní strany - to mě docela bavilo :-)
detailní

A po nějaké pauze, až si prsty trochu odpočinuly, tak taky pár vajíčkových zápichů.









Tak jak se Vám naše velikonoční výzdoba líbí? Krásné jarní dny a my se jdeme opět kurýrovat. :-(

4 komentáře:

  1. Líbí moc a smekám, nevím, jestli bych měla tu trpělivost.
    Je to krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Některé výtvory jsou vcelku rychlé. A dá se to dělat po chviličkách i s nemocnými dětmi. ;)

      Vymazat
  2. Tak předně jsem ráda za po dlouhé době nový příspěvek. Jsem ten "případný zvědavec". Díky za zprávu. U nás také pořád někdo marodí. Na počítače to zatím nevlezlo. Ať jste zase brzy kompletně fit.
    Na mě je ta technika až moc zdobná a pracná. Asi nejsem zase tak líná, ale můj životní styl zkrátka potřebuje "rychlé a efektivní". Nicméně jsem nadšená z některých tvých barevných kombinací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Už mě to ani trochu nebaví, nejradši bych ty bacily bacila, aby už konečně byl pokoj. :-)
      Počítač bude nejspíš na odpis, hlavně se ale z toho zachránily data, to je to hlavní.
      Náhodou to je vcelku rychlá a efektivní technika. Třeba ty velikonoční zápichy jsou otázkou cca 30 minut. ;) Věnec teda ne, ten jsem myslela, že ani nedodělám. :-D

      Vymazat