středa 21. května 2014

Pruhy pro manžela

Zase po čase - výzva - tričko pro manžela. A aby to vypadalo opravdu dobře - začistit výstřih - vyzkoušet, naučit, používat! :-)

Byť už jsem kdysi jedno tričko manželovi ušila (dárek k svátku), tak jsem se musela dlouho přesvědčovat k ušití dalšího. Nakopla mě šicí "kamarádka" Jitka svým kompletem triček pro tatínka a synka. Dokonce jsem ve své zásobě střihů našla jeden na pánskou mikinu. Ten se po troše měření a úprav směle mohl využít i na tričko. A mohlo se šít.

Ač na nás doma látky padají téměř ze všech skříní, najít nějakou vhodnou na pánské tričko, které má navíc kapinku větší spotřebu než ty dětské velikosti, to už byl trošku oříšek. Ale našlo se. Kupodivu opět proužky. 

A protože jsem si slíbila, že se naučím začišťovat výstřih trička proužkem látky tak, jak je to např. někdy na kupovaných věcech, nezbývalo, než to vyzkoušet poprvé. Povedlo se! Je to sice jen taková drobnost, ale hned to přidá na profesionálnějším vzhledu.

Výsledek na majiteli, který byl potěšen. A já také. :-)

Střih: Farbenmix - Fehmarn, upr. vel. L

6 komentářů:

  1. Moc povedené tričko a tato látka v kombinaci s jinou vypadá dobře, taky ji ještě doma mám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně v kombinaci s jinou nevypadá až tak pyžamovitě, se mi zdá... :-)
      Ale opravdu moc na výběr nebylo, pokud by teda manžel nechtěl tričko do růžova či s nějakým zvířátkem apod. :-D

      Vymazat
  2. Už zase!? K profi začišťování výstřihu mě hecuje snad už každý můj oblíbený blog. Já se do toho svého učení už snad také budu muset pustit. Triko je hezké. Líbí se mi kombinace těch dvou látek a hezky umístěné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, už zase! :-) Jen se do učení hezky pusti, vážně to není tak těžké, jak by se mohlo zdát, naopak! A efekt veliký.
      Díky!

      Vymazat