neděle 11. května 2014

Lille pro maminku

Dnes snad většina maminek dostávala dárečky - kytičky, přáníčka, sladkosti, drobnosti, pusinky... U nás tomu nebylo jinak, ale krom toho obvyklejšího jsem si něco "málo" nadělila i já sama. Sadu triček s vybranými vzory z Lillestoff v kombinaci s bambusem. Je to moc příjemný materiál a až na pár drobností jsem i s výsledkem spokojená.

Využila jsem již otestovaný střih kleinFanö v největší velikosti. Jedno tričko jsem zkušebně stříhla i bez řasení na prsou a taky se to dá nosit. Naopak jsem moc nechtěla pokoušet dvojjehlu a větší část triček jsem zakončila pruhem "patentu". Bylo to rychlejší a taky to víc trička oživilo.
 

Naštěstí bambus pruží do šířky i do délky, protože se mi podařilo pár dílů střihnout špatně. Tričko s červenými sluníčky mě potrápilo asi nejvíc, neb jsem u něj pro změnu sešila to, co se sešít nemělo (raději se ani neptejte) a musela jsem stříhat a upravovat, párání by nepomohlo.
Jako cíl při šití dalších triček jsem si dala, že se musím naučit začistit zadní stranu výstřihu proužkem látky, tak jak je to třeba na kupovaných tričkách. Snad to zvládnu.
Přidám i pár nemodelkovkých fotek. Část je z našeho prvomájového výletu do ZOO v Lešné a část z pobytu na oblíbeném hřišti.




Střih: Farbenmix - kleinFanö, upr. vel. 158/164

4 komentáře:

  1. Hezká trika. Také budu muset pro sebe něco vyrobit. A bambus doma ještě nemám, jdu objednat :) Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      Nevím, co teda bude dělat bambus po pár vypráních, ale údajně by to měl být super materiál na léto; tak uvidím.
      Já si musím trochu "vylepšit" šatník, protože poslední roky se v něm nic moc extra nového neobjevuje. Vyjma teda pár těhotenských věcí. :-) Navíc, když budu šít víc na nás = s větší spotřebou materiálu, tak budou zásoby rychleji ubývat, tudíž si budu moct zas koupit nové. Tomu říkám logika a závislost na látkách. :-D
      Mějte se!

      Vymazat
  2. Moc se mi líbí lemování výstřihu u sluníčkového trička - to vyšlo perfektně. A vůbec, jsou pěkná a sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Ano, to vyšlo super. Popravdě to bylo tak nějak střiženo náhodně, ale když jsem si výstřih špendlila a všimla si toho efektu, tak už jsem se pak snažila, aby to tak vyšlo po celém výstřihu. Povedlo se. ;) Mně to připomíná nějaký náhrdelník. :-)

      Vymazat