pondělí 3. února 2014

Overálky pryč...

...a pyžamka sem! Aneb náš drahý chlapeček nám vyrůstá z dávno koupených overálků, neskutečně se vzteká při zapínání milionu druků a už nás to prostě omrzelo. Tak jsem sedla a šila. Dvě nová pyžamka pro Jakoubka. Jedno s pilotama a druhé rybičkové.


S nápletem do pasu, na nožičky i ručičky, aby se mu nikde nevyhrnovaly nohavice ani rukávy. A protože jsem ve své podstatě vcelku líný tvor, tak jsem střihově vyšla z již vyzkoušených střihů. Kalhoty, které jsem šila v létě ve vel. 74 (prázdninové tepláčky), jsem jednoduše prodloužila. A tričko, které jsem kdysi dávno šila na Adélku ve vel. 92 (tučňákový komplet), jsem pro změnu stříhala bez švových přídavků. A kupodivu jsem se velikostně trefila. :-)
Látky s pilotama bylo dostatek, ale kdysi dávno nasyslený půlmetřík rybiček nestačil. Tak jsem na přední a zadní díl trička využila jiný zbytek. ;) Na zadní straně jsem pak nechala plavat hejno rybiček....
A na přední straně se nahánějí dvě velrybky...
První zkouška proběhla dobře, Kubula se divil, co to má na sobě, ukazoval si na rukávy a brblal svou kubíkovštinou. Nikde se nic nevyhrnuje, kalhoty nepadají (gumu do nápletu jsem tentokrát nedávala, aby v noci třeba netlačila). A prckovi to sluší. ;)




Střih: tričko - Ottobre 4/2012, mod. 18, vel. 92
         kalhoty - Ottobre 1/2012, mod. 10, vel. 74

Žádné komentáře:

Okomentovat