středa 22. ledna 2014

Osuška pro žabáka

V záchvatu letního šílenství jsem pořídila loni nebo snad dokonce předloni oboustranné bambusové froté, že dětem ušiju ponča k bazénu. Vzhledem k tomu, že naše návštěvy koupaliště nejsou až tak hojné a Kubula se ze své miminkovské osušky vymotá jedna dvě, látku jsem využila jinak. A vznikla super velká osuška pro našeho malého žabáka.
Velikost osušky je cca metr x metr, takže předpokládám, že vydrží opravdu dlouho. Hrany jsem kulatila podle talířku, aby se mi lépe lemovalo. Chtěla jsem původně lemovat jinak, ale nakonec jsem zvolila lemovací gumičku. Snad poslouží. Kdyby ne, ten kousek lehce odstříhnu a olemuju jinak.

Chtělo to nějaké oživení, aneb proč dělat něco jednoduše, když to jde i složitě, že ano? :-) Tak vznikla aplikace žabky. Ale bylo to nakonec vcelku jednoduché a rychlé. Použila jsem vliesofix. Žabka se mi líbí, děti ji poznaly, takže radost veliká na obou stranách. :-)




Žádné komentáře:

Okomentovat