středa 13. listopadu 2013

Rukávník ke kočárku

Když už jsme si tak chlupatili lamou v bytě se zimou na krku, tak jsem si řekla, že si zkuším ušít i nějaký rukávník na kočárek. Předchozí zimy jsme to sice zvládli bez něj, ale přeci jen je to takové pohodlnější mít ruce v teple a nemuset neustále sundávat rukavice. A taky to měla být taková drobnost pro radost pro mého manžela, který ty studené ruce fakt nemusí.

Střihově jsem vycházela z rukávníku od firmy Emitex, materiálově z toho, co se doma nacházelo - lama a softshell. Měřila jsem, ušila jsem, nacvakala patentky, nažehlila reflexky. Protože máme dva kočárky, tak barevně jsem volila neutrální černou barvu.

Po první testovací jízde venku jsem rukávník ještě trošku zúžila u madla, aby tam nefoukalo. Zatím máme za sebou sice jen pár jízd a ne v úplné zimě, ale i tak - je to drobnost, která zahřeje. :-)

A kamarádka, vyučená švadlena, si ho chtěla koupit. A byla překvapená, když jsem jí řekla, že já jsem si ho ušila. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat